Pravne informacije

Pravila privatnosti: 

Vaša privatnosti i Vaši lični podaci zasticeni su u skladu sa odredbama zakona koji uređuje zaštitu ličnih podataka kao i odredbama ovih Pravila o zaštiti privatnosti.poštuje anonimnost i privatnost korisnika web shopa. 

Uslovi korišćenja:

Celokupan sadržaj objavljen na web shop-u može se koristiti isključivo za potrebe Glinka uz poštovanje svih autorskih i imovinskih prava i prava trećih lica. Sadržaj sa web shop-a ne sme se na bilo koji način koristiti u komercijalne svrhe bez izričite prethodne saglasnosti Glinka, a zabranjeno je i svako korišćenje koje može prouzrokovati štetu firmi ili bilo kojoj trećoj strani. Svaka upotreba sadržaja podleže uslovima Zakona o zaštiti autorskih prava Republike Srbije.

Korišćenjem web shop-a smatra se da su korisnici u svakom trenutku upoznati i saglasni s ovim uslovima korišćenja. Korišćenjem sadržaja na web sajtu, korisnik prihvata sve rizike koji nastaju iz korišćenja web sajta i da istu koristi za ličnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost.

Glinka zadržava pravo izmene sadržaja web sajta, uključujući i promenu cena usluga. Glinka neće biti odgovorna ni za kakve moguće posledice proizašle iz promena sadržaja web sajta.

Glinka zadržava pravo izmene ovih Uslova korišćenja. bilo u celosti ili u delovima, u bilo koje vreme i bez ličnog obaveštavanja. Ovi Uslovi korišćenja su važeći od 15.05.2024. godine i važe do obaveštenja o izmeni.

Pravila o povratku proizvoda i garancija:

Članom 55. Zakona o zaštiti potrošača je predviđena mogućnost izjave reklamacije usmenim putem na prodajnom mestu gde je roba i kupljena, ili na drugom mestu predviđenom za prijem reklamacije, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o realizovanoj kupovini. 

Prodavac je u obavezi da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju pisanim ili elektronskim putem. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ukoliko ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja, kao i konkretan predlog roka i načina rešavanja reklamacije ukoliko istu prihvata. Potrošač ima rok od tri dana od dana prijema odgovora prodavca da se izjasni na njegov odgovor. U slučaju da se potrošač ne izjasni u gorenavedenom roku, tada se smatra da nije saglasan sa predlogom prodavca za rešavanje reklamacije.

U slučaju da iz objektivnih razloga prodavac nije u mogućnosti da u propisanom roku udovolji zahtevu potrošača, prodavac ima dužnost da obavesti potrošača o produženju roka za rešavanje reklamacije i da navede rok u kome će istu rešiti, te da dobije njegovu saglasnost, koju je obavezan da evidentira u evidenciji primljenih reklamacije.

Korpa
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.